11 Ιουνίου 2012

λαλαλα! ^_^

Λοιπόν, αφού οι άλλες δύο οι γαϊδούρες δεν αξιώνονται να γράψουν, είπα να κάνω εγώ την αρχή.  Και τι καλύτερο από το να συστηθώ? :Ρ
Με λένε Ελεάννα (το οποίο βγαίνει από το Ελένη-Ιωάννα, που το αναφέρω τελείως πληροφοριακά, don't you dare use it :P), με πολλά υποκοριστικά με τα οποί δεν θα γεμίσω την ανάρτηση :Ρ
Μένω στην Τρίπολη Αρκαδίας, και είμαι 13 χρονών, πάω πρώτη Γυμνασίου, δύσκολη ηλικία :Ρ Είμαι ψηλή σύμφωνα με τους πάντες, παίζω μπάσκετ, αλλά είμαι γενικώς κλειστός άνθρωπος με αυτούς που δεν γνωρίζω πολύ καλά, γιατί με τους φίλους μου είναι αλλιώς. Και μιας που είπα φίλους, ας περάσω και στις σχέσεις μου με τα άλλα δύο κοριτσάκια που φτιάξαμε αυτό το μπλογκ (θα σας βάλω με αλφαβητική σειρά για να μην παραπονεθεί καμία :Ρ)
Η Κατερίνα (Lost Dreamer) είναι το παραμπατάι μου. Είναι ο άνθρωπος που θα πάω να πω τον πόνο μου, που θα ξεσπάσω, που θα κλάψω. Και αυτή είναι πάντα εκεί για να ακούσει και να με κάνει να χαμογελάσω με τα λαλαλα της ^_^
Η Μαρία (Isabelle), είναι ο άνθρωπος του κατινιάσματος :Ρ Είναι εκεί για να κάνω την πλάκα μου, για να γελάσουμε, για να σχολιάσουμε, για  κατινάζ τέλος πάντων :Ρ Έχει πολύ πλάκα και έχει επίσης πάντα όρεξη για να μιλήσουμε για φίλουςες -.^ Άλλη μία λατρεία <3
Αυτά για τώρα, θα επιστρέψω κάποια στιγμή με περισσότερα, au revoir :P

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Κατερίνα (Lost Dreamer) είναι το παραμπατάι σου και η Μαρία (Isabelle), είναι το δικο μου! :Ρ


Κοριτσάρες μεγειά, κα περιμενουμε καμένα πράγματα απο αυτο το μπλογκ!

Κισιζ!

Ανώνυμος είπε...

Καλες αναρτησεις ..!

Ismene είπε...

Τι όμορφη ανάρτηση Ελένη-Ιωάννα! ^_^

Eleanna είπε...

MyBeloved, ευχαριστούμε Πεννάκι!
Φιλακια ^_^

Eleanna είπε...

Music, ευχαριστούμε πολυυυυυυυ!

Eleanna είπε...

Caroline, είσαι χαζό αλλά σε αγαπάω! :Ρ